onsdag 11. februar 2009

Logg for bærekraftig handlenett 2

I dag har vi fortsatt med oppgaven Bærekraftig handlenett. Så først i dag så vi en film om designprosess, der vi så at det enkle er ofte det beste. Så tok jeg å så litt innpå nettet på forskjellige handlenett, for å få litt inspirasjon. Så tegnet jeg skisser etterhvert som jeg så noe jeg likte eller som så smart ut. Etterhver kom jeg over en god ide med håndtakene, det var håndtak som du kunne holde i og ha over skuldrene i ett. Også har jeg lyst til å ha en liten lomme foran slik at man kan ha penger, kvitteringer eller annet der. Vi begynte også med å begynne å lage prototype i papir eller jordbærduk, slik at vi kunne prøve ut ulike teknikker og om de ville funke i virkeligheten, og at det blir lett å produsere og billig.


Her er skissen til det handlenettet jeg har tenkt å lage.

Slik har jeg tenkt til å ha det slik at det blir bra med plass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar